نصب آبكاري

نصب آبكاري

راه اندازی خطوط تمام اتوماتیک:

  در حال حاضرعلاوه بر این فعالیت گسترده برای اولین بار در جهان سیستم بهینه سازی فرآیند آبکاری(Plating Optimazation Solution) را به مشتریان خود عرضه می دارد ، این نرم افزار شبیه سازی آبکاری طراحی صحیح و مناسبی از شکل جیگ فاصله آند - کاتد و نحوه قرارگیری قطعات در جیگ، آندهای کمکی و...  برای توزیع مناسب جریان برای دسترسی به بهترین کیفیت با مزایای ذیل را ارائه می دهد:

  1- طراحی سریع و دقیق بدون سعی و خطا

2- کاهش مصرف فلز پوشش شونده

3-کاهش مصرف برق

4- استاندارد شدن پوشش آبکاری

شایان ذکر است که در مواردی که تیراژ تولید بسیار بالا می باشد، این خطوط پیشنهاد می گردند.

 \"راه      \"راه

 

راه اندازی خطوط نیمه اتوماتیک:

هنگامی که آبکاری قطعات با ویژگی های خاص مورد نظر می باشد، بکارگیری خطوط آبکاری نیمه اتوماتیک در دستور کار تیم طراحی این مجموعه قرار می گیرد. از جمله ویژگی های این قطعات می توان به دارا بودن هندسه پیچیده ، هزینه ی بالای تولید آنها، تیراژ تولید پایین و لزوم بکارگیری پوششهای دارای خواص مهندسی در آنها اشاره نمود. هزینه های راه اندازی این خطوط بسیار کمتر از خطوط تمام اتوماتیک می باشد.

\"راه

راه اندازی خطوط دستی:

شرکت آبکاری پارسه یکی از شرکت های فعال در زمینه راه اندازی انواع خطوط دستی می باشد و تاکنون خطوط متعددی را در عرصه آبکاری عمومی نظیر نیکل-کروم-مس-قلع-گالوانیزه و گالوانیزه آلیاژی و نقره راه اندازی نموده است. این خطوط دارای راندمان تولید بسیار بالا و مجهز به سیستم های تاسیساتی متناسب با استانداردهای روز دنیا می باشند.

\"راه